Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене сутрин алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Като е студена викаш не държи обороти? Трябва да се провери каква стойност дава темпертурния датчик и тогава да се гледа моторчето. Него може да го тестваш като го откачиш и му подадеш за 2 секунти 12 волта да видиш дали ше мръдне на някъде.

    На диагностиката могат да му пуснат и тест от компютъра.
    Гледам си от Горна - препоръчай сервиз в региона.
    Honda CB 500
    Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
    Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
    Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от lord_chuldarkar Покажи съобщение
      Гледам си от Горна - препоръчай сервиз в региона.
      Виж си ЛС.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #63
        Работата става лесно:чистисе дросела и задължително на комп. диагностика трябва адаптация !Без адаптациа на дросела ефект от чистене няма !
        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

        Comment


        • #64
          прочетох темата от началото,та до края.при мен проблеми с оборотите няма,но когато е топло времето си пали на четвърт а като тръгна и и подам газ,забива муцуната и все едно нещо я държи отзад и не иска да тръгне.след километър някъде изведнъж се отпушва и хуква като луда.но сега като застудя пък,пали по трудно.оборотите са и перфектни и дори,и да не изчаквам да се стопли малко двг,като тръгна нямам никакви проблеми.давам газ и излитам.няма забиване на муцуна,няма спъване.е аджеба това ако е нормално да зема се гръмна?
          sigpic
          156 2.0 T.S-155 на 100к км.мойта гордост!

          Comment


          • #65
            ДО колкото съм чел...Това, че в началото колата ти е спъната е нормално, защото тя има някаква защита да не я юркаш, докато е студена...(това при положение, че всички други неща са ОК по двигателя).
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #66
              е да,но би трябвало и като е студено да е спъната предполагам.не мога да си го обясня всичкото това
              sigpic
              156 2.0 T.S-155 на 100к км.мойта гордост!

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                ДО колкото съм чел...Това, че в началото колата ти е спъната е нормално, защото тя има някаква защита да не я юркаш, докато е студена...(това при положение, че всички други неща са ОК по двигателя).
                Няма таква защита. Не знам къде си го чел.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Няма таква защита. Не знам къде си го чел.
                  Колегата е прав няма такава защита палиш и може да караш веднага без да забива или да придърпва.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #69
                    защо тогава се получава така при мен.някой с подобни симптоми да има.
                    sigpic
                    156 2.0 T.S-155 на 100к км.мойта гордост!

                    Comment


                    • #70
                      Всички сме били с такива симптоми. Поне повечето от колегите във форума. И няма кой да ти каже тук от какво е. Причината може да е от много неща. Трябва на диагностика да се види кое не е на ред. Не само да ти ичистят грешките и да ти кажат "готово".

                      Истиснкия диагностицик трябва да разчете стойностите които се подават от сензорите. Да ти се измери налягането на горивото при студен двигател. Да се измерят кабелите и бубините. Да се проверят свещите... и. т. н.

                      Не може тук да ти каже някой "смени това и ще се оправи".

                      Не сменяй нищо само защото си прочел във форума, че при някого се е оправил от това. При теб може да е друго.

                      Гледам, че си от Ямбол. Най-добре иди в сервиза на axm-auto да ти направят свястна диагностика. Търси там Христо. Адрес и телефон в сайта им www.axm-auto.com

                      Правилното локализиране на проблема може да ти спести много нерви и пари!!!
                      Last edited by oem; d.m.y г., 10:56.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #71
                        благодаря за съвета все пак,но едва ли ще отида при тях а и където и да било в ямбол на сервиз.мисля да събирам паричките и да я заведа в софия,че хората си разбират от работата там.тук аман вече от майстори всякакви.
                        sigpic
                        156 2.0 T.S-155 на 100к км.мойта гордост!

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от saint78 Покажи съобщение
                          прочетох темата от началото,та до края.при мен проблеми с оборотите няма,но когато е топло времето си пали на четвърт а като тръгна и и подам газ,забива муцуната и все едно нещо я държи отзад и не иска да тръгне.след километър някъде изведнъж се отпушва и хуква като луда.но сега като застудя пък,пали по трудно.оборотите са и перфектни и дори,и да не изчаквам да се стопли малко двг,като тръгна нямам никакви проблеми.давам газ и излитам.няма забиване на муцуна,няма спъване.е аджеба това ако е нормално да зема се гръмна?
                          При мен е по абсолютно същия начин. В студеното време няма забиване, което и палене да и е за деня. А като беше топло при първото палене за деня първите 1-2 ускорявания в града забиваше муцуна, после няма ядове. С оборотите или проблеми с паленето не съм имал никога /да не чуе дявола/
                          FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                          LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                          LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                          LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                          ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                          LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от saint78 Покажи съобщение
                            благодаря за съвета все пак,но едва ли ще отида при тях а и където и да било в ямбол на сервиз.мисля да събирам паричките и да я заведа в софия,че хората си разбират от работата там.тук аман вече от майстори всякакви.
                            Защо? Ходил ли си там? Те са вносители на оригинални части от Италия. И специално с италиански автомобили се знаимават. Христо е много печен и ще ти обърне внимение. Аз не съм ходил там, но от там пазарувам части и съм доволен. И знам, че сервиза им е добър. Така съм чувал.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #74
                              не искам да давам оценки колега.всеки майстор си знае за него си.предпочитам да събера пари и да отида в София от,колкото да правя,каквото и да било тук в Ямбол.аман от майстори вече.или ще взема да си я ручкам сам и поне като я разваля да не ме е яд,че хората са я сасипали.мое мнение си е това и не визирам никой.и да ходил съм там,но нищо не правихме по колата.а мисля,че частите при тях са на по високи цени от доста други магазини май.
                              sigpic
                              156 2.0 T.S-155 на 100к км.мойта гордост!

                              Comment


                              • #75
                                Може би няма Алфа която да го няма дози проблем и някой който го е отстранил лесно и при мен го има този проблем от време на време само може да го прави цяла седмица и след това да го няма 3 месеца нямам на представа на какво се дължи и на диагностики ходих и всичко от което може да е е редовно Май единствения вариант е да си караме така и да не ни бърка или да чакаме сутрин да позагрее..
                                Alfa Romeo 156 2.0 T.S

                                Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Ромео , и това във времето, когато се стремял да победи Алфите, Enzo Ферари плачел като бебе

                                Comment

                                Working...
                                X